دسته بندی محصولات

شیر ساده

شیرهای ساده با فشردن و چرخاندن دسته کنترلی در جهت پادساعتگرد باز می شوند. این فرآیند باعث جدایی ضامن نگهدارنده از وضعیت خاموش می گردد و اجازه چرخش و پس از آن عبور گاز به شعله پخش کن را می دهد.

شیر ترموکوپل

در ساختار شیرهای ترموکوپل دار برای جلوگیری از نشت گاز در اثر خاموشی ناگهانی شعله از سیستم الکترومگنت و سیم ترموکوپل استفاده می شود.

شیر ترموستاتیک

شیرهای ترموستاتیک برای ثابت نگه داشتن دمای داخلی فرهای اجاق گاز استفاده می شوند که در آنها سنسور دمایی (المان ترموستات) با کم و زیاد کردن دما، آن را به میزان دلخواه از پیش تعیین شده، می رساند.

سر شعله

سرشعله از مهمترین قطعات اجاق گاز به شمار میرود که وظیفه آن هدایت مناسب شعله به سمت ظرف برای انتقال حداکثر گرما است. طراحی مناسب و استفاده از مواد اولیه مرغوب در سرشعله نقش بسزایی در استفاده حداکثری از گاز ورودی و پایین آوردن مصرف دارد.

سیم ترموکوپل

سیم ترموکوپل و مگنت به عنوان یک وسیله ایمنی در وسایل گازسوز به کار می روند. پارس شیر سیم ترموکوپل های متنوعی به بازار عرضه می کند که قابلیت نصب بر روی شعله پخش کن های مختلف را داراست و با انواع مگنت قابل ترکیب است.

ملزومات

تکمیل فرآیند تولید و نصب قطعات اجاق گاز، سماور و بخاری نیازمند ملزوماتی ازجمله انواع پیچ، مهره و بست است.

درباره ما

  • شرکت پارس شیر (سهامی خاص)، اولین تولید کننده و اولین صادر کننده محصولات ایمنی برای لوازم گازسوز خانگی ازسال 1366 در ایران می باشد.
  • محصولات شرکت پارس شیر در اجاق گازهای ایستاده، اجاق گاز توکار، بخاری، سماور و شومینه که برای کنترل میزان جریان گاز و تنظیم میزان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند را تولید می کند.
  • فرآیند کنترل کیفیت تمامی محصولات و قطعات حین کار بر طبق استاداردهای سختگیرانه اروپایی باعث توانمند سازی این مجموعه تولیدی جهت صادرات به کشورهای دیگر شده است.
  • شرکت پارس شیر (سهامی خاص)، سابقه صادراتی به کشورهای همچون انگلیس، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، تونس، مصر، سوریه و افغانستان را در کارنامه خود دارد.
about-us

گواهی نامه ها